Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
                                                                                                                                     
                                                                                Αίγινα 1/11/2019    
                                                                                          
    Η εκπαίδευση στην Ελλάδα να σηκώσει το γάντι… Το τελευταίο διάστημα το φοιτητικό κίνημα έχει βγει στο προσκήνιο με καταλήψεις και διαδηλώσεις ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης για το Πανεπιστήμιο, συνελεύσεις αγώνα μετά από μαζικές συνελεύσεις στις σχολές. Οι μαθητές μπαίνουν κι αυτοί στη μάχη. Συμμετέχουν στο συλλαλητήριο 4/10.
 Καλούμε όλους και όλες σε συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο - 4 / 11 μαζί με μαθητές και φοιτητές, με 1-3 ώρες στάση εργασίας που κηρύσσει ο Σύλλογος για την συμμετοχή των συναδέλφων.
   Η αδιοριστία, η μονιμοποίηση της αναπλήρωσης, το προσοντολόγιο δεν είναι το μέλλον μας! Οι αριθμοί προσλήψεων αναπληρωτών που και φέτος, όπως κάθε χρόνο, θα ξεπεράσουν τους 33.000, όπως αποδεικνύουν οι πίνακες (χωρίς να έχει γίνει καν ακόμα η δεύτερη μεγάλη φάση προσλήψεων) είναι αδιάψευστοι μάρτυρες ότι η εκπαίδευση μας έχει ανάγκη. Κι όμως, εμείς παραμένουμε καθηλωμένοι στα ίδια σκαλοπάτια των ίδιων ή άλλων Διευθύνσεων Π.Ε. σε όλη την Ελλάδα, καθηλωμένοι και όμηροι της αναπλήρωσης του εαυτού μας!
   Την ίδια στιγμή, χιλιάδες παραμένουν τα κενά, με μεγάλους «χαμένους» των προσλήψεων τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων και των παράλληλων στηρίξεων. Για μια ακόμη χρονιά, το σχολείο «χυλός» «καλύπτει» τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών βουλώνοντας τρύπες με ώρες που περισσεύον, με προγράμματα σπαζοκεφαλιές για γερούς λύτες. Ξεκάθαρη η πολιτική επιλογή του υπουργείου (γεγονός που φαίνεται και από το σύλλογο μας) της κάλυψης των ωρών των μαθημάτων ειδικοτήτων που λείπουν από τα σχολεία μας από δασκάλους ΠΕ70, με τους εκπαιδευτικούς αυτών των αντικειμένων (Γυμναστική, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, Εικαστικά) να αντιμετωπίζονται ως εύκολα αντικαθιστάμενοι και όχι αναγκαίοι. Και την ίδια στιγμή, χιλιάδες μαθητές με αναπηρία αναμένουν τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, την ώρα που συχνά μοιράζονται την ανάγκη τους στα δύο ή και στα τρία. Μαθητές, Φοιτητές, Εκπαιδευτικοί αντιμέτωποι με την ίδια πολιτική!
· Το λύκειο που πετά έξω τους πιο αδύναμους και τους στέλνει στη μαθητεία και την απλήρωτη εργασία του ΟΑΕΔ, και μέσα σε ένα ακόμη πιο ανταγωνιστικό πλαίσιο απαιτεί ακόμη περισσότερα χρήματα για φροντιστήρια,
· Το πανεπιστήμιο που θέτει σαν όριο σπουδών το ν+2 ξεχνώντας τους εργαζόμενους φοιτητές και την αδυναμία των γονιών να καλύψουν τις σπουδές των παιδιών τους σε πόλεις μακριά από την πόλη διαμονής. Την ίδια στιγμή, καταργεί το πανεπιστημιακό άσυλο επιδιώκοντας να καταστείλει κάθε φωνή ελευθερίας και αντίστασης.
· Σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης η “λύση” της ελαστικής εργασίας και της μόνιμης επαναλαμβανόμενης αναπλήρωσης δεν αποτελεί μια δημοσιονομική “αναγκαιότητα”, αλλά μια ξεκάθαρη πολιτική επιλογή του συστήματος. Η εξαγγελία των 15.000 διορισμών στην τριετία χρησιμοποιήθηκαν ως δούρειος ίππος για την εφαρμογή του ν.4589 για να κάμψει τις αντιστάσεις, κρατώντας ομήρους στο εμπόριο ελπίδας χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς, ενώ τώρα στο παιχνίδι μπαίνει και η κυβέρνηση της ΝΔ που προσθέτει τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και επαναφέρει τις πιο νεοφιλελεύθερες επιλογές αποκλεισμού και απόρριψης στο όνομα της «αριστείας» και της «αξιοκρατίας», κάνοντας ακόμα πιο ανταγωνιστικό το κυνήγι μιας θέσης ελαστικά εργαζόμενου. Ας σηκώσουμε λοιπόν όλοι μαζί κεφάλι!!! Να μην επιτρέψουμε το κουκούλωμα των κενών, την προκλητική δήθεν ανάγκη για εξορθολογισμό του εκπαιδευτικού προσωπικού. Τα σχολεία μας έχουν ανάγκη την ΠΛΗΡΗ κάλυψη όλων των κενών με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς.
· Να διεκδικήσουμε τα κενά των ειδικοτήτων να καλυφθούν με αντίστοιχους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
 · Οι παράλληλες στηρίξεις να καλυφθούν ΟΛΕΣ και με διαφορετικό δάσκαλο για κάθε παιδί.
· Να καλυφθούν τα νηπιαγωγεία με όλους τους αναγκαίους εκπαιδευτικούς στη βάση του 1 προς 15 και να ενταχθούν όλα τα προνήπια στο δημόσιο νηπιαγωγείο
· ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 4589 ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ «ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ» ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
    Να πάρουμε τη σκυτάλη από τους αγώνες του Γενάρη, που ράγισαν τη βιτρίνα της συναίνεσης και της αδράνειας, ξεπέρασαν τα όρια που έθετε ο κρατικός-κυβερνητικός συνδικαλισμός, δημιούργησαν κέντρο αγώνα στην κατειλημμένη πρυτανεία, έσπασαν τη λογική του «μάταιου αγώνα» και της συνδιαχείρισης της βαρβαρότητας, έβαλαν στην προμετωπίδα των αγώνων τις σύγχρονες ανάγκες και τα δικαιώματα και συσπείρωσαν χιλιάδες αναπληρωτές και μόνιμους σε αυτή τη μάχη. Συναντήθηκαν με εργαζόμενους του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για το δικαίωμα όλου του λαού σε μόνιμη, σταθερή αξιοπρεπή εργασία!
            Μόνο μας όπλο ο συλλογικός αγώνας για την ανατροπή τους!
                            ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΡΕΠΠΑΣ                                                  ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΡΑΤΟΠΟΥΛΟΥ